Kendte
2. september 2010

Vampyren er bange for tissekoner

Den 23-årige Robert Pattinson blev verdenskendt i rollen som Edward Cullen i Twilight-filmene, en rolle, hvor især den kvindelige befolkning fik øjnene op for den unge brite.
18. februar 2010 13:23
Under en nylig fotooptagelse, var Twilight-stjernen skrækslagen ved tanken om at skulle tilbringe 12 timer med nøgne modeller, fordi han hader de kvindelige kønsorganer og han påstår, at det eneste der fik ham igennem dagen var tømmermænd.

- Jeg hader virkelig tissekoner, fortæller han til Detailed.

– Jeg er allergisk over for tissekoner. Jeg var slet ikke forberedt på det, men efter fem-seks timer måtte jeg erkende at de ville forblive nøgne. Det var en meget stor hjælp, at jeg havde tømmermænd.

Gemmer sig under bordet

Det er ikke kun tissekoner, Robert Pattinson har svært ved at vænne sig til.

Han kæmper stadig med at vænne sig til at blive genkendt på gaden, og nyder at se hvordan andre stjerner forholder sig til det.

Robert Pattinson arbejdede sammen med Pierce Brosnan i filmen Remember Me og han var forbløffet over, at se den tidligere James Bond stjerne introducere sig selv for folk, der stirrede på ham.

- Enhver kan genkende ham og han prøver ikke at skjule det, fortæller Robert Pattinson til Vogue Magazine

- Der stod en flok og stirrede på os og han rejste sig op og gik over og hilste på dem. Og det virker. Det fjerner opmærksomheden. Mig? Jeg gemmer mig under bordet.
Annonce
Kommentarer (52)
dh
24. februar 2010 15:36
han er vel bøsse derfor han hader tissekoner
mia
24. februar 2010 15:39
www.citytaxireklame.dk
the lord of lords
24. februar 2010 16:38
atlså... efter at have set hans homo film; twilight og new moon eller whatever så kan man godt forstå at han er lidt gay... man skal lede længe for at finde så bøsset film.
ha ha ha ha
24. februar 2010 16:43
hvis ikke han ville være sammen med dem så giv mig jobbet lol
Christina
24. februar 2010 18:58
@the lord of lords : Brokeback Mountain... der, det tog så kun 2 sekunder at finde en film der er mere gay end Twilight filmene!!!
Annonce
mig
24. februar 2010 20:31
alle mænd der ikke kan få rejsning i en fart er gay
mig
25. februar 2010 10:07
i skal fandme ik svine Twilight til!!!!!
Din mor
25. februar 2010 10:10
Twilight suxs og er gay ?
gayness
25. februar 2010 10:44
ej, altså hvis man hader fisser så er man altså en smule gay, eller vagina forskrækket som resultat af en meget forkert og traumatisk opvækst...fail!!! Men jo, homo film! og ha ha ha for alle de kvinder der godt lige vil serve ham...pas på med at flashe fissen, han løber skrigende væk...ha ha.gay
Odineye
25. februar 2010 10:49
Lad ham bare. Så er der mere tissekone til os andre mandfolk.
Annonce
Suprem
25. februar 2010 11:39
Odineye hvis han er bøsse skal han ik reklamere med det og lave sådan et interview for at blive "accepteret". Det er bøssernes problem. De kan ikke holde deres beskidte tanker for dem selv og søger melidenhed og accept hele tiden. Hvis de opførte sig som alle andre mænd bare med den forskel at de kom hjem til en mand når de har fri fra arbejde ville jeg ikke have et problem, men det har jeg når de vil sprede bøsse holdninger i medierne, vi bliver som mænd angrebet af det hele tiden, hver dag. Skilsmisse procenten er højere end nogensinde før og sæd kvaliteten er faldende. Dette er en årsag af faldende testosteron i kroppen. Dette opbygger du ved at gøre mandlige ting som styrketræning og hårdt arbejde samt at tænke som en mand og være en leder. Bøsserne forpester os mænd med deres holdninger og de bliver "acceptable" i samfundet som fører os til feminisme. Kvinder vil have rigtige mænd men de nye normer som bøsserne spreder gør fold til mindre mænd og kvinderne vil skilles, da den høje skilsmisseprocent. Det er programmer som de fantastiske 5 og bøsserne i go aften danmark som er med til at lave denne påvirkning. Det er "acceptabelt" at gå i pink tøj som mand i dag... Det er fuldstændig uaccetabelt det er en pige farve. Fætter BR blev selv angrebet for at lave en drenge afdeling og pige afdeling i deres kataloger. Nogle bøsser ville have gjort det acceptabelt at drenge leger med barbie dukker hvis de havde lyst til det. Det ødelægger drengene. Hvad der er værre end bøsser er bi-seksuelle. De roder rundt med mænd og kvinder på samme tid og spreder AIDS så vi andre som kun er til kvinder skal i fare zonen.
Suprem
25. februar 2010 11:40
Utroligt at fold ikke kan acceptere sandheden
tehaette
25. februar 2010 16:34
okay den her kom lidt langt ud synes jeg jeg er kvinde og har et problem med tissemænd men jeg er hverken mere eller mindre lebbe af den grund jeg er lykkelig gift men min mand gennem 10 år og har 3 børn, og jeg synes nu ikke at bøsserne i fjernsynet ødelægger billedet af en rigtig mand, jeg ved ikke noget bedre end min mand der kommer hjem fra arbejde stinkende af sved og i uniform. rauww.. :D hvad filmen angår så synes jeg selv den er en skuffelse i forhold til bøgerne, men okay hvad kan man også forlange, stunts og scenesætning er stadig ret godt lavet. den eneste film jeg nogensinde har set der overgår en bog en ringenes herre, selv harry potter er en MEGET stor skuffelse
Mig :)
25. februar 2010 19:16
Lidt sjovt at erkende man så har set begge film, hvis de er så bøssede ;)
Pour 'Suprem':
25. februar 2010 19:24
LOL WUT 8D

Du siger altså mere eller mindre at homoseksuelles trang til at vifte med deres holdninger (læs: homoseksuelles påståede feminisering af samfundet og den gængse kønsopfattelse) får mænds sædkvalitet til at falde...?

brb, dør af grin
Annonce
Suprem
25. februar 2010 20:00
Ja det er en af grundene. Problemet er at det skulle være bevist at for meget testosteron får sæd kvaliteten til at falde (ses bla hos body buildere) og for lidt testosteron får den også til at falde. Når bøsserne vifter med deres holdninger hver dag får det langsomt en påvirkning på den almindelige mand. Hans holdninger bliver langsomt mere og mere som bøssernes, som er feminine. Det er noget som sker på et ubevidst niveau og man bliver derfor nødt til at kunne se tingene udefra for at kunne se hvad der foregår. Den gammeldags mand fra western film og generelt film fra 40erne til 60erne eksisterer næsten ikke mere i dag. Vi bliver hele tiden påvirket i den forkerte retning, feminint tøj, holdninger osv. Kosmetik branchen til mænd går bedre end aldrig før, bøsserne fik det presset igennem langsomt men effektivt, små skridt giver store fremskridt. Mange fyre er usikre som aldrig før og tør ikke engang at gå over til en pige i byen fordi de har mangel på mandlighed. Når de endelig får en kæreste tør de ikke at sige deres holdning og opfører sig ikke som rigtige mænd. Danske fyre er generelt blevet utroligt splejsede af natur, se hvordan den almindelige mand ser ud på Haiti, han har muskler. Testosteron niveauet er altså faldet her i danmark til et skræmmende lavt niveau hvilket får sæd kvaliteten til at falde. Det er mange dråber som skaber et hav. Små holdninger her og der som skifter mod at mænd bliver mere feminine. Østrogen er det modsatte af det mandlige kønshormon. Kvinder kan naturligt få mere testosteron i kroppen hvis de laver mandlige ting og bliver påvirket meget af mænd. Se bare den kvindlige havnearbejder. Hun går, snakker og opfører sig som en mand. Det samme sker for mænd som bliver påvirket for meget af feminine holdninger.
Suprem til tehaette
25. februar 2010 20:09
Lyder til at du har fundet en af de få rigtige mænd. Some du beskriver det er det netop sådan som man forestiller sig manden i romantik romanerne. Den svedige mand som kommer hjem. Manden i uniform. Han er ikke et eksempel på den gennemsnitlige mand. Han er sandsynligvis i en branche som kræver mandlighed, pilot, politimand, brandmand, vagt???
Ok, færdig med at dø af grin...for nu
25. februar 2010 22:57
Suprem: Det lyder faktisk meget logisk, det du siger. Du har jo fuldstændigt ret i at den gennemsnitlige danske mand er utroligt fesen i betrækket. Det har han været længe. Til hans forsvar synes jeg dog lige vi skal komme i hu at det er ufatteligt længe siden han var nødt til at udføre hårdt, fysisk arbejde for at forsørge eks. familien og holde andre mænd væk fra sit territorie.

Rigtige mænd er der mangel på. Det er da dejligt at man nu til dags fokuserer så meget på intellekt og dynamiske ping-pong forhold, men for fanden da...nogle gange virker det som om kvinder har større n****r end mændene. Det er sgu lige til at blive lesbisk af.

Men jeg tror nu nok mere det har noget at gøre med at kvinderne dominerer på mange flere områder nu, end for eks. 50 år siden - hvilket jo er fint nok. Hurra for ligestillingen og alt det dér...der er bare nogen der har glemt at fortælle mændene at de ikke skal opgive deres mandighed for at få indflydelse.

tl;dr: de homoseksuelle mænd er ikke problemet, ej heller kvinderne. Det er 'den rigtige mand' der skal tage sig gevaldigt sammen.

p.s. det er ikke alle homoseksuelle mænd der er så outreret feminine som du mener. Mange af dem ved godt hvordan man svinger en økse og betjener et betonbor ;)
Suprem
26. februar 2010 01:00
Mange holder sig væk fra hårdt arbejde netop fordi de ikke er maskuline nok til at tro på at de kan få arbejdet gjort. En rigtig handy mand bliver også sjældnere.

Mange kvinder har fået større n****r end mændene og det er netop hele problematikken.

Ligestilling er noget som kvinder ønsker i samfundet men ikke i hjemmet. Manden skal stadig være manden i huset og han skal have sin mandighed i orden. At der ikke er lige så mange hjemmegående husmødre har bare betydet at flere mænd laver husligt arbejde hvilked er i orden.

Homoseksuelle er problemet hvis de prøver på at lave om på dem som faktisk er rigtige mænd. Jeg har oplevet et par bøsser som her prøvet på at ændre på mig. Presser på at jeg skal blive blødere og min tøjstil hvilket gør mig rasende. Jeg har intet imod bøsser men de skal lade min mandighed være i fred. Jeg brænder så meget for dette emne at jeg overvejer at skrive en bog om den selv om jeg allerede nu ved at hvis jeg gør det vil jeg blive flået i medierne.

Mange kvinder vil faktisk ikke indrømme at det som jeg siger er sandheden men det er det. Jeg ved det af erfaring og mange års observation af hvad der foregår.

Nej ikke alle bøsser er sådan. Ham hans pilgaard og ham den anden nyhedsoplæser ville jeg aldrig gætte på at de var bøsser. Folk jeg ikke kan klare er ham som "mode eksperten" som tit er med i go aften danmark som er så åbentlyst bøsse. De sætter ham så til gentagne gange at give råd om alt andet end mode såsom parforhold mellem mænd og kvinder. Mode er han ikke engang egnet til for han presser på med at det er i orden med stramme bukser og nedringede t-shirts med skinnende palietter til mænd. Rystende. Hvornår er det acceptabelt at gå i kjole?
Don
26. februar 2010 11:04
omg få jer et liv tards
Annonce
Mia
26. februar 2010 12:20
Hvad er en rigtig mand? Hvis en rigtig mand er en der passer sit arbejde og får ting gjort, hvor fimset er det så ikke og sidde her og brokke sig som en lille tøs over at andre har en holdning. Rigtige mennesker brokker sig ikke. De ændre ting og får dem gjort. Mand eller kvinde, fims eller svans, op eller ned, men at bruge så mange indlæg på at påstå at man selv er en rigtig stor karl er nok lidt af en oppystet nyhed. Du er en tøs, og Jim Lyngvild som du sviner til for at gå i kjole er en rigtig mand, bøsse eller ej. Han skaber sig ja, men han skaber også et liv. Du sidder med alle dine betragtninger og er hvad? Klog at høre på... Næ, du brokker dig jo bare.
Suprem til Mia
26. februar 2010 18:39
Jeg brokker mig ikke over at andre har en holdning. Jeg distribuerer min egen holdning for at få sandheden frem.

Definer et rigtigt menneske? Vi er alle lavet af samme stof. Du er selv lavet af det samme stof som den stol du sidder i. Det kaldes metafysik.

Ja rigtige mænd får tingene gjort men tingene går i den forkerte retning i vores samfund.

Jeg påstår ikke at jeg er en rigtig stor karl. Jeg lever efter nogle principper som jeg fortæller om her. Du er bare et eksempel på en person som ikke kan tåle at sandheden kommer frem og at folk giver udtryk for deres mening for tænk hvis man sårede nogen. Feminisme igen som du vil presse mod den almindelige mand. Vi skal alle være lige og enige og snakke pænt til hinanden. Fandme nej. Hvis nogle er tåbelige giver jeg udtryk for min mening.

Ham fra twilight filmen er en svans. En rigtig mand undertrykker ikke sig selv med sådan nogle udtalelser. Han har stolthed og værner om den. Ham twilight fyren er bare et svagt tudefjæs som er usikker og indeholder flere kvindelige værdier end mandlige.

At sige at jeg er en tøs er en tåbelig udmelding for du har ikke mødt mig. Hvis du faktisk læser hvad jeg skriver er det mandlige værdier som langsomt forsvinder. Jeg følger det som jeg skriver.

Jim Lyngvild er ikke en rigtig mand, hans bevægelser er kvalmende, hans stemme er lys og skingrende som en kælling. Han er splejset og skubber bæ. En rigtig mand vil have fisse og kun fisse. Jeg har en 5 årig økonomi og jura (Master) uddannelse på handelshøjskolen og skaber også noget.

Jeg er absolut klog at høre på men din hjerne kan bare ikke forstå hvad jeg siger.
Mads
26. februar 2010 20:32
Suprem, ikke for noget, men det er da en værre omgang lort du fyrer af der. For det første vil jeg ikke kalde twilight-gutten for en svans, han er blot nervøs omkring nøgne kvinder. Jeg vil sige, at det er modigt udtalt af ham, fordi så mange idioter selvfølgelig vil kalde ham en svans for det. Har han udtalt at han er bøsse eller at han finder mænd attraktive? Nej. Ergo er han ikke bøsse.

For det andet synes jeg det er lidt sjovt, at så mange har et behov for at kalde ham bøsse. I mine øjne viser det bare, at rigtig mange er bange for at blive defineret som bøsse selv. Har I aldrig hørt den teori? Hehe

For det tredje tror jeg, at du griber det hele forkert an (Suprem). Det lyder som om, at en rigtig mand - i dine øjne - er en kriger eller noget i den stil. Well... Vi er i år 2010, og menneskeheden har udviklet sig de sidste voldmange år (hvis du ikke har bemærket det). Hvis jeg skulle tænke i samme baner, så vil jeg mene, at den 'rigtige mand' for længst er uddød. Nutidens mænd er anderledes pga vores tid, der er fx opfundet maskiner osv, som har gjort livet lettere for os alle. Det betyder, at der ikke er så meget brug for råkraft mere. Derudover har skuespillere, sangere og modeller overtaget rollerne som idoler hos befolkningen, så selvfølgelig vil folk ligne dem. Desværre må man ty til dyrt tøj, make-up og motionscentre, hvis man vil ligne dem. Og det er ikke homoseksuelt, det er metroseksuelt. Før i tiden var det kun kvinder, som der blev forventet sådan en forfængelighed hos, men idag er det begge køn der må lide under sådanne forventninger.

Bøsser er blot en gruppe mennesker, som er udstødte pga deres seksualitet. Og det er på ingen måde deres skyld, at du render rundt og er bange for at blive kaldt homo. Det er sgu din egen frygt.
Hey Mads
26. februar 2010 22:44
Den teori har jeg hørt om! Den bunder vistnok i en undersøgelse lavet for ikke så længe siden. Det irriterer mig grænseløst at jeg ikke kan huske hvor pokker jeg læste om den.

Det var vældigt fascinerende.

Og til Suprem: Uhm, dude? Your chauvinism is showing. Not cool, bro. Not cool.
tehaette
26. februar 2010 23:24
jeg tror på meget af det suprem siger; men kan også godt lide mads synspunkter, og jeg husker godt den undersøgelse med at det normale billede har rykket sig.. kan bare heller ikke huske hvor:(

EFTERLYSNING AF UNDERSØGELSEN OM UDVIKLINGEN AF DET NORMALE MENNESKE (hvis man kan kalde det normalt, definer normalt?)

til suprem jeg kan godt lide ideen om din bog men tror hellere du skal skrive om udviklingen hvordan den "rigtige" mand blev opfattet for 50 år siden, eller mere, og hvordan han bliver opfattet idag? jeg tror mads er inde på noget af det rigtige der?

til mia nu er vi jo altså så heldige at danmark er et frit land, med frie meninger selvom det her var meningen til indlæg er det mere eller mindre gået hen og blevet en debat
Annonce
Antisuprem
27. februar 2010 11:53
Hold da kæft!! Jeg tror aldrig jeg har hørt noget så dumt. Hr "suprem", du har jo fuldstændig mistet realitetssansen. Vi er ikke huleboere længere. Du plapre løs om hvor hård man skal være, og hvordan du ikke kan udstå bøsser, fordi man efter din mening skal gå rundt i laset tøj og lugte af sved. Men hvorfor er det så lige at du har taget en af de mest "bøssede" uddannelser, hvor du bare sidder på en kontorstol dagen lang og driver den af?? Hvis du virkelig er uhh så tough, hvorfor har du så ikke taget en rigtig mandeuddannelse på en teknisk uddannelse, så du rigtig kan vise hvor stærk du er!! Tag dig dog sammen, og lær at accepter andre mennesker!!
mia til suprem
27. februar 2010 12:58
Du er en tøs for du sidder på nettet og flæber over at en anden mænd er forkert og ikke som dig og du er så bange for at blive påvirket af andre fordi du i virkeligheden er så svag at du er bange for at åbne dig bagi hvis bare du ser en film med en mand med andre håndbevægelser end dig. Trods dette sidder du og flæbe og det er ikke hvad en mand i de "gode" gamle dage ville gøre, han ville tavs tage sin spade og grave et hul. Gå ud og gør det og tag så springet. Jeg ved du er bange men du kan godt.
Kristen Stewart
27. februar 2010 15:12
You know this page is on english, and i just wanna to say that he doesn´t hate pussy´s cause he likes my pussy that hot boy....
Karina
27. februar 2010 20:36
bøsser er ikke problemet, kvinder er ikke problemet, barbiedukker til drenge er ikke problemet. Det er De fjumrehoveder til MÆND som kalder sig fædre og som ikke tager deres drenge med ud at klatre træer, køre bil i smug, tænder bål osv. osv. Så disse drenge aldrig lære disse simple drengeting og render i deres mors skørter hele tiden - mor prøver måske at lære knægtene disse ting, men mor er bare mor og ikke lige så sej som faren ville have været til disse drengeting. Nogle drenge er dog heldigvis så heldige at de har onkler, morfædre mfl. som han gøre disse ting med dem, andre er ikke så heldige og helt automatisk vil de da blive mere feminine og have flere feminine interesser netop fordi deres far far fejlet totalt og haft nok i sig selv, eller mor har været enlig uden nogen mandelige forbilleder til drengene... det siger sku da sig selv... Men til enmet... Og hvad så om han er bøsse? Det kan da være fuldkommen ligegyldigt.
Til Antisuprem og mia
27. februar 2010 21:16
Antisuprem, jeg har ikke sagt at jeg ikke kan udstå bøsser, jeg har et par venner som er bøsser og kan fint med dem. De er selv enige om at mange bøsser skaber de problemer jeg snakker om og de syntes selv at det er et problem at mange bøsser skaber sig. Ham Jim Lyngvild har sandsynligvis ikke snakket og været på den måde han er før han sprang ud. Det er skuespil og kunstigt. Forfærdeligt.

Jeg går ikke rundt i laset tøj og lugter af sved. Jeg går i pænt tøj og det kan rigtige mænd også og bruger dyre dufte. Jeg ser bare for meget gay tøj som almindelige fyre bruger. Det er de indre grundprincipper som forsvinder hvilket jeg har et problem med. De ændrer sig ikke, vi bruger dem bare på nye måder. Før i tiden havde mænd brug for at bruge deres muskler mere og det accepterer jeg men mange mænd gør alt for at slippe for hårdt arbejde. Mange af mine kollegaer vil hellere vente på elevatoren end at tage trapperne én etage op. Til grin.

Mænd har mere brug for interllektuelle egenskaber i dag... at kunne bruge deres tale egenskaber. Men der hvor deres mandlighed mangler er når de skal tage initiativ til at få udrettet noget, de tror ikke på sig selv, er usikre generelt, de har ingen leder egenskaber og afventer at andre tager beslutninger og når der så endelig er en som har nosser nok til at gøre noget bliver de rakket ned i spise pausen. Mænd mangler værdighed og kan ikke tage beslutninger på egen hånd. Kvinder bliver trætte af det med tiden og de vil skilles.

Min uddannelse er absolut ikke bøsset og jeg sidder ikke på kontoret hele dagen lang. Jeg har 8 kontor timer om ugen ud af 42 timer. Resten af tiden er jeg ude at forhandle kontrakter med firmaer hvor netop min mandlighed bliver testet. Jeg skal være en leder, udfordres hele tiden og være hård nok til at stå ved mine standpunkter.

Jeg accepterer andre mennesker men gør opmærksom på mine standpunkter og er ikke bange for at give udtryk for dem. Folk respekterer mig i min hverdag for dette

Mia som sagt så giver jeg udtryk for dette fordi det er på tide at folk danner sig en holdning og står ved den. Folk bliver påvirket af medierne som computere som får installeret nye programmer. Jeg lader mig ikke påvirke, det nægter jeg medmindre jeg kan se det logiske i det. Jeg går imod flokken. Det gør netop mig til en rigtig mand. Andre skal have at vide af mig at de bør gøre det samme. Det er dem som går imod flokken som skaber noget her i samfundet, din egen chef/direktør gik imod flokken og skabte et firma fordi han troede på noget. Jeg tror også på noget og går efter det.
Annonce
Supem til Karina
27. februar 2010 21:21
Du har fat i den rigtige ende. Problemet er netop at dem som er mindre mænd vil gøre dem som er rigtige mænd til det samme som dem selv, svage sjæle. Og nej, jeg har ik noget problem med bøsser hvis de bare opfører sog som andre og ikke skal skabe sig hele tiden og prøve på at ændre os andre.
Jeg troede
27. februar 2010 21:56
tissekoner var noget der sad på små piger. Det er da et total latterligt udtryk for voksne mennesker.
Til: Jeg troede
28. februar 2010 10:08
HAHA! Endelig var der nogen der sagde det! Har fandme siddet her og læst hele lortet igennem uden at nogen har kommenteret på ordet "tissekoner". For ja, det er enten små piger eller store tilgroede 70'er nogle af slagsen der kan kaldes det ;)
Han er ikk bøsse
28. februar 2010 10:44
Han er da ikke bøsse, selvom han ikke er til tissekoner. alle hans kærester har været kvinder, men jeg må da indrømme at jeg blev overrasket!
Qvinde
28. februar 2010 13:01
Ordet Tissekone er barnligt -utroligt det bruges her .
Annonce
Mig
28. februar 2010 17:42
Bøsser hader ikke tissekoner/fisser - de tænder bare ikke på dem *gg*

Faktisk syntes de fleste kvinder at tissemænd/pikke er grimme men det gør dem da ikke lesbiske.
ja ja
28. februar 2010 20:29
og hvis en fisse havde seks ben, var det verdens grimmeste dyr.....sådan
mig
1. marts 2010 10:46
Tissekone?? Det er da et barnligt ord!!!! -Tag jer dog sammen!?!
Robert Pattinson
2. marts 2010 13:28
Twilligt er fake & Gay
grl.
2. marts 2010 15:47
man er ikke bøsse hvis man er lidt bange for `tissekoner´ man skal bare vænne sig til lugten.. :-D
Annonce
En lille teori
3. marts 2010 22:08
Måske han har en kæreste han gerne vil beholde selvom om han skal bade rundt i nøgne modeller. Jeg gad godt nok ikke at være ham, det må være forfærdeligt at gå rundt blandt så mange der vil have en bid af en. Hvis jeg var ham ville jeg passe endnu bedre på de mennesker som kender en og elsker en. Så måske er det "smart" sagt i forhold til den "kæreste" han måske har. Jeg synes bestemt ikke det er en bøssefilm, det er en tøsefilm. 2 drenge forlod biografen da jeg var inde og se newmoon, de kunne vidst ikke klare alle de iiiihhhh fra alle pigerne. De har sikkert tænkt: neeej en vampyr film, den må være spændende. Jeg må indrømme at jeg også synes det er i overkanten, at bevidne en flok teenage tøser skrige hele filmen igennem. Læs bøgerne, hvor den virkelig karakter Edward eksistere, og nej skuespilleren er ikke Edward. Bøgerne er virkelig gode! De er også for mænd, men den romantiske af slagsen!!
Jester
5. marts 2010 06:29
Kan vi ik snart få det grimme fjæs væk fra siden?... det er møg ubehageligt at kigge på et så frastødende billede af den mand under en nyhed der er 2 uger gammel -.-*
Suprem til en lille teori
5. marts 2010 18:14
Fjols. Store fjols. Du mener altså at kan skal være en svans som kryber for sin kæreste? Han skal bare være en mand som siger tingene som de er. Det kaldes for at stole på sin partner. Hvis han skal komme op i medierne med sådanne historier som fjerner alt mandom i ham så fortjener hun sku ikke ham, hvis han vel og mærke har en kæreste. Han vidste hvad han gik ind til og det er prisen som alle store skuespillere betaler eller skal vi sige får betaling for. Alle skuespillere hader at være berømte og vil være berømte på samme tid men der er kun en vej: Enten er du en spiller eller også bliver du spillet. Paris Hilton er en god spiller for hun ved hvordan hun takler medierne. Ham her er en svans som ikke har nogen form for spil.

Jester du har ret. Jeg er os træt af hans fjæs.
til suprem
7. marts 2010 11:37
Jeg kan godt forstå at du føler dig kastreret. Er helt sikker på at det er svært at være mand i dag. Kønsrollerne er udtværede og man bliver pludseligt nød til at definere sig selv ud fra mere komplicerede parametre, end blot mand og kvinde. Jeg kan godt forstå at du bliver forvirret. Pludseligt går heteroseksuelle mænd i lyserøde skjorter... hvordan kan du så vide hvem du skal løbe skrigende væk fra i din homoangst? Men ud at jeg selvfølgeligt giver dig ret i alle dine begavede betragtninger,så må jeg også rose dig for dit udsagt angående testosteron.

"Dette opbygger du ved at gøre mandlige ting som styrketræning og hårdt arbejde samt at tænke som en mand og være en leder" og "Kvinder kan naturligt få mere testosteron i kroppen hvis de laver mandlige ting og bliver påvirket meget af mænd. Se bare den kvindlige havnearbejder. Hun går, snakker og opfører sig som en mand. Det samme sker for mænd som bliver påvirket for meget af feminine holdninger. " woow, i lærer vist meget om biologi på din svedige mandige uddannelse.

sarkastiske hilsner den kvindelige civilingeniør.
kære mr. fabulous suprem
7. marts 2010 11:51
Du virker som typen der er mere til kød end fisk!

Køb dig en dildo til numsen...Er sikker på at du finder ud af nye spændende ting om dig selv!
Annonce
Til kvindelige civilingeniør fra Suprem
7. marts 2010 13:54
Jeg er på ingen måde forvirret, jeg er defineret men er træt af at blive angrebet som mand af tåber som mener at det er okay med alt den feminisme som mænd skal tillægges. Jeg er som jeg er og har ik tænkt mig at ændre mig, men det er der mange derude som bør gøre for de er netop blevet kastereret.

Jeg har ingen homofobi, men hvis de kommer for tæt på eller prøver på at presse deres gay agenda over hovedet på mig får de en hård tone fra mig. De skal ikke gøre alle andre til bøsser for at få det bedre med dem selv.

Dit tåbelige svar til sidst er selvfølgelig et retorisk spørgsmål. Jeg har undersøgt dette og ved at det er sandt. Du er så tåbelig nok til at tro at man er mere mand hvis man sveder? Bøsser sveder også når de knepper men det gør dem absolut ikke til rigtige mænd. De fleste bøsser har ikke haft en rigtig faderfigur og det er derfor de er blevet som de er. Man bliver ikke født som bøsse, der er ikke noget gen i kroppen som gør en til bøsse. Man bliver defineret gennem livet af påvirkning og det er sikkert derfor du stemmer på enhedslisten, på grund af at du kommer nogle fucked up steder og lytter til fucked up mennesker.

Jeg skaber snart mit eget firma. Jeg vil ikke arbejde under en anden mand. Skulle føje en anden mand. Jeg vil være den øverste. Den person som jeg ikke ser, når jeg står alene foran mit spejl er under mig. Jeg er født leder, har dominans, er en rigtig mand... Vågn op til sandheden... Du kan blive hvad som helst, bare én person tror på dig. Du har valgt at lade dig falde ned i en af samfundets små kasser... Jeg har skabt min egen kasse og den bliver større hver dag... Fuck janteloven.
Milla
8. marts 2010 20:05
Jeg synes virkelig det er langtude at diskutere sådan noget åndsvagt! lad det dog ligge XD
Suprem til Milla
8. marts 2010 20:13
Milla du skal huske på at hvis alle mænd var bøsser ville du ikke få noget tissemand. Skal vi stadig lade den ligge? Nej jeg syntes at vi skal have en rejsning her!!!
Milla
9. marts 2010 20:01
Hehe ja du har ret ! Men alligevel, hvorfor diskutere det, når man intet kan gøre, og vi ved jo faktisk heller ikk om det overhoved er sandt det der står (:'
parat
9. marts 2010 22:05
Ikke alene er han gay - han er osse et pattebarn. "tissekoner" tsk tsk
Annonce
Simona
10. marts 2010 15:00
Jeg gir' Milla helt ret ! Hvorfor diskutere noget, men alligevel ikke kan gøre noget ved ;) og suprem til Parat, Han er ikke gay, så må man sige at du ikke ved hvad en gay er !
Yay
17. marts 2010 09:31
Det kunne jo være at manden havde set en barnefødsel. Så kan jeg udmærket forstå manden er bange for tissekoner- øv....
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce